Depresijos požymiai gali pasireikšti bendru nuovargiu, raumenų ir galvos skausmais, virškinimo problemomis, mintys apie savižudybę, dėmesio koncentracijos pablogėjimu ir pan. Tokie simtomai gali būti pritaikomi ir kitoms ligoms, todėl šią ligą diagnozuoti nėra lengva. Depresijos metu žmogus pradeda labai nepasitikėti savimi, nes jam atrodo, kad jo niekas nesupranta, nepasitiki, pasidaro sunkiau susikaupti, įsiminti naują informaciją. Jeigu blogos mintys ir bloga savijauta laikosi 2 savaites reikia kreiptis pas gydytoją, anksti diagnozuotą ligą bus lengviau įveikti. Ligos metu bloga nuotaika mažai keičiasi, tačiau gali svyruoti paros metu, rytais gali sunkiau jaustis, sumažėja savęs vertinimas.

Depresiją išgyvenantys žmonės dažnai verkia, o esant stipriam nerimui, elgiasi chaotiškai: nuolat tikrina ar išjungė elektros prietaisus, lygintuvą, vyriklę, nuolat kartoja tą patį veiksmą. Dažnai depresijos metu, kankina nemiga, naktį būna sunku užmigti, o po tokios nakties žmogus jaučiasi nepailsėjęs, tampa mieguistas dienos metu. Suprastėja apetitas, žmonės mažiau ima valgyti, krenta svoris, retais atvejais apetitas padidėja.

Depresijos įveikimas 

Depresija gydyti skiriami antideprasantai, tačiau atsiranda naujų gydymo metodų, alternatyvi medicina, taikomas kompleksinis gydymas, kurį sudaro ne tik vaistai, bet ir psichologinė pagalba. Ne tik psichoterapija, bet ir sveika mytyba, sportas, miegas, meditacija, joga gali padėti pasveikti. Depresija gali būti lengva, vidutinė ir sunki. Sunkesniais depresijos atvejais medikamentenį gydymą vaistais patariama derinti su psichoterapija, rutareiki.com– tai gydymas, kūno vidinės gydomosios energijos sužadinimas prisilietimu, tai dvasinis metodas, jo nauda žmogui pagrįsta meile ir vidine išmintimi, o ne medikamentiniais vaistais. Reiki meistrai šio metodo išmoksta iš savo mokytojų, o vėliau patys pradeda mokyti kitus.

Joga 

Joga – gali būti naudojama depresijai įveikti, tai yra švelnus metodas padedantis sujungti į vieną visumą fizinius, emocinius ir dvasinius pratimus. Jogos pratimus gali atlikti kiekvienas, jam patogiu laiku, sėdėdamas kėdėje, gulėdamas lovoje ar vaikščiodamas. Pratimai nevargina kūno, tačiau suteikia daug energijos, gerina kvėpavimą, stiprina imuninę sistemą, virškinimą, kraujo apytaką, miegą. Po šių pratimų pacientai jaučiasi puikiai.